HYUNDAIJEVIH TOP 20

Preverite ekskluzivno ponudbo najbolj vročih 20 avtomobilov... Preberi več

 
Zapri
 

Hyundai asistenca plus

Komu je namenjena Hyundai asistenca plus?
Vsem vozilom Hyundai v Republiki Sloveniji

Veljavnost Hyundai asistence plus
13 mesecev od dneva sklenitve, vse dni v letu, 24 ur na dan

Koliko stane 13 mesečno članstvo v programu Hyundai asistenca plus?
25,00€ z vključenim DDV

Kje lahko sklenete članstvo v programu Hyundai asistenca plus?
Pri vseh pooblaščenih serviserjih Hyundai v Republiki Sloveniji

Kontaktna številka klicnega centra:
brezplačna številka - 080 2032
Klici iz tujine – plačljiva številka +386 1 530 53 79

Področje kritja
28 držav evropske unije ter Albanija, Andora, Bosna in Hercegovina, Ciper, Črna gora, Islandija, Kosovo, Lihtenštajn, Makedonija, Malta, Monako, Norveška, San Marino, Srbija, Švica in Turčija.

 

Kaj zajema članstvo v programu Hyundai asistenca plus?

Brezplačna pomoč v primeru samo-povzročenih napak
Pod terminom samo-povzročene napake se razume, zaustavitev vozila zaradi napake voznika ali druge težave na katere proizvajalec nima vpliva. V to kategorijo so vključene naslednje težave:

  • zmrznjeno gorivo, napačno natočeno gorivo, zmanjkanje goriva,
  • težave s ključi – zlomljen, izgubljen ali zaklenjen v vozilu,
  • prazen akumulator,
  • prazna pnevmatika – ena ali več, predrta, izpraznjena ali razparana.

Brezplačna pomoč na cesti
Brezplačna pomoč na cesti bo organizirana v Republiki Sloveniji in na cesti. Pomoč Hyundai asistenca plus je omejena na odpravo manjših okvar na vozilu. V primeru večjih okvar na vozilu je pomoč omejena samo na diagnostiko okvare in je mehaniki izvajalca ne bodo odpravljali.

Vleka vozila
Po okvari vozila, ko je to pokvarjeno do takšne mere, da nadaljevanje vožnje ni mogoče, bo organiziran prevoz vozila, tudi prikolice, do najbližjega pooblaščenega servisa Hyundai. Če se okvara pripeti v kraju, kjer je bilo vozilo kupljeno, bo prevoz vozila opravljen do servisa prodajalca. V primeru zaprtja pooblaščenega servisa Hyundai, se vozilo prepelje na varno mesto v hrambo. Za tako vozilo se nato prevoz do pooblaščenega servisa Hyundai opravi prvi delovni dan.

Poškodovano vozilo
V primeru poškodbe vozila, bo izvajalec Hyundai asistence plus prepeljal poškodovano vozilo na najbližji pooblaščeni servis Hyundai.

Nadomestno vozilo
Če je bilo vozilo s strani izvajalca Hyundai asistence plus z vlečnim vozilom prepeljano na pooblaščeni servis Hyundai in  popravilo vozila v pooblaščenem servisu Hyundai ne more biti zaključeno v dveh urah, bo izvajalec Hyundai asistence plus organiziral in uredil nadomestno vozilo, največ do kategorije »D«. Uporabnik je upravičen do uporabe nadomestnega vozila za čas popravila, vendar do največ treh (3) delovnih dni, z neomejenim številom prevoženih kilometrov. Stroške goriva, cestnin in dodatna zavarovanja krije uporabnik. Uporabo nadomestnega vozila, nad omejitvijo, krije uporabnik sam.

Nočitev
Če se okvara vozila Hyundai pripeti več kot 100 km od mesta stalnega prebivališča uporabnika, je vozilo prepeljano na pooblaščeni servis Hyundai in popravilo ne more biti končano istega dne, bodo uporabnikom povrnjeni stroški za nočitev za čas popravila, do največ treh nočitev v Sloveniji, v tujini sedem nočitev, do višine 90€ na osebo na noč z vključenim DDV. Rezervacija hotela bo organizirana in odobrena s strani centra Hyundai asistence plus.

Vrnitev domov ali nadaljevanje potovanja
Če se okvara pripeti več kot 100 km od mesta stalnega prebivališča uporabnika, vozilo je prepeljano na pooblaščeni servis Hyundai ter vozila ni moč popraviti znotraj istega dne, bo izvajalec Hyundai asistence plus poskrbel za vrnitev uporabnika do doma ali nadaljevanje njegovega potovanja do cilja z vlakom (prvi razred) ali z letalom (turistični razred), če potovanje traja več kot 6 ur.

Prevzem popravljenega vozila
V primeru okvare vozila, po opravljeni vleki, lahko izvajalec Hyundai asistence plus lahko priskrbi enosmerno vozovnico za vlak (prvi razred) ali letalo (turistični razred), da bi uporabnik lahko prevzel vozilo takoj, ko bo popravljeno. Nastale stroške do za eno osebo v eno smer krije Hyundai asistenca plus.

Pošiljanje nadomestnih delov (velja samo v tujini)
Če uporabnik v primeru okvare motornega vozila v tujini za njeno odpravo nujno potrebuje nadomestne dele in jih ni moč nabaviti v lokalni servisni mreži Hyundai, bo izvajalec Hyundai asistence plus poskrbel za kar najhitrejšo dostavo le-teh, ob upoštevanju zadevnih lokalnih predpisov v zvezi s prevozom blaga. Uporabnik bo moral izvajalcu Hyundai asistence plus povrniti stroške za nadomestne dele, kot tudi za morebitno carino, medtem, ko za stroške iskanja nadomestnih delov in odpremo nadomestnih delov poskrbi izvajalec Hyundai asistence plus.

Reševanje vozila
Reševanje vozila po prometni nesreči je krito do stroška največ 200€ z vključenim DDV. V primeru poškodbe vozila se vozilo prepelje na najbližji pooblaščeni servis Hyundai.

Transport upravičencev
Stroški prevoza do letališča, do nočitvenih kapacitet, do lokacije rent–a–car, do avtobusne ali železniške postaje ipd., so krite do višine 30€ po primeru. DDV je vključen.

Uničenje vozila
V primeru prometne nesreče v tujini, ko le to doseže ekonomsko totalko in je potrebno vozilo uničiti, zaradi višine stroškov, bo organiziran postopek za uničenje ter urejanje vseh carinskih formalnosti. Stroške te storitve krije uporabnik vozila.


Splošno načelo
Ugodnosti iz točk Nadomestno vozilo, Nočitev in Vrnitev domov ali nadaljevanje potovanja, se ne morejo prepletati in se izključujejo med seboj. Pod posebnimi pogoji prevladajo splošna načela presoje. Zagotavljanje kakovostne storitve uporabniku je osnovno vodilo.


Pojasnilo
Hyundai asistenca plus je vezana na vozilo Hyundai za katerega je bila sklenjena, zato se v primeru prodaje vozila pravice do storitev Hyundai asistence plus prenesejo na novega lastnika oziroma uporabnika vozila.


Izključitve:
Hyundai asistenca plus izključuje brezplačno pomoč če:

  • je z vozilom upravljala oseba brez ustreznega vozniškega dovoljenja,
  • klic za intervencijo na terenu ni bil opravljen takoj ob nastanku dogodka, okvare ali nesreče,
  • gre za odpravo posledic vgradnje neoriginalnih delov, izvedbe sprememb, posegov nepooblaščenih oseb ali vgradnje dodatnih naprav v vozilo,
  • gre za odpravo posledic uporabnikovih treningov ali sodelovanja na tekmovanjih,


Vozila avto šole in taxi službe so upravičena samo do pomoči na cesti in vleke vozila.

V primeru prometne nesreče in samo-povzročene napake je stranka upravičena samo do pomoči na cesti in vleke.

Hyundai asistenca plus ne zajema povračila stroškov za poškodovano prtljago, tovor ali izgubo dohodka.

Avtoštoparji so izključeni iz ugodnosti Hyundai asistence plus.

 
 

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih.

Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.

Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.

Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki jih prejemate.

Shrani nastavitve