Hyundai Motor Company

Vse velike stvari se začnejo z malim in to velja tudi za zgodovino koncerna Hyundai. Chung Ju-Yung, oče "Chaebola", ki je leta 1940 v Seulu odprl popravljalnico avtomobilov, si gotovo ni mogel predstavljati, da se bo njegova zakotna delavnica še za časa njegovega življenja razvila v eno od 25 največjih podjetij na svetu.

Kmalu po drugi svetovni vojni, natančneje leta 1947, se je delavnici pridružilo gradbeno podjetje Hyundai Engineering & Construction Co., do leta 1960 pa je Hyundai že prerasel v eno največjih korejskih podjetij. Svojo dejavnost je razširil še s številnimi drugimi gospodarskimi vejami (ladjedelništvo, proizvodnja elektronike in polvodnikov... ).

Podjetje Hyundai Motor Company obstaja od leta 1967. V prvem letu je Hyundai začel s proizvodnjo Cortine po Fordovi licenci, leta 1974 pa je pričel izdelovati svoji prvi lastni model Pony. Dve leti kasneje je začel z lastnimi ladjami izvažati te avtomobile v Južno Afriko. Leta 1981 so se povezali z Mitsubishijem, s katerim pa so pred nekaj leti prekinili sodelovanje. Leta 1986 je Hyundai začel izvažati v Severno Ameriko in bil leta 1988 tretjič zapored proglašen za najboljšega uvoznika v ZDA.

Leta 1991 je Hyundai pričel z lastno proizvodnjo motorjev "alpha-engine", leta 1994 pa se je začela proizvodnja prvega Hyundaievega samostojno razvitega modela Accent. Že dve leti kasneje so v tovarni v Ulsanu, največji avtomobilski sestavljalnici na svetu, proslavili 4 milijone izvoženih vozil. Proizvodne delavnice tega največjega korejskega proizvajalca avtomobilov pa niso le v Koreji, temveč so porazdeljene po vsem svetu, proizvodnja pa še vedno narašča.

V času azijske finančne krize, ki je posegla tudi v južno korejsko ekonomijo, so se tudi veliki industrijski konglomerati znašli v poslovnih težavah.

Korporacija Hyundai se je kot največja prva lotila prestrukturiranja in ga tudi uspešno izvedla. Iz koncerna je nastalo pet samostojnih podjetij, od katerih je največji in najuspešnejši prav Hyundai Motor Company (v nadaljevanju HMC).

 Meseca aprila leta 1999 je HMC prevzel do tedaj drugega največjega korejskega proizvajalca avtomobilov Kia in se tako povzpel na deseto mesto med svetovnimi proizvajalci avtomobilov. Poleg tega se je Hyundai uveljavil še na drugih poslovnih področjih, kot na primer pri proizvodnji letal in gradnji satelitov, proizvodnji strojev in gradnji industrijskih naprav ter petrokemiji. Poslovno skupino Hyundai je tako ob koncu 90-ih tvorilo 51 hčerinskih podjetij, leta 2002 pa je celotni koncern zaposloval okoli 180.000 delavcev, od tega 50.000 v Hyundai Motor Company.

Skladno z rastjo podjetja se je povečalo tudi razvojno delo, ki je doseglo svoj višek v otvoritvi raziskovalno-razvojnega centra v Namyangu, ki je eden od največjih razvojnih centrov v svetovni avtomobilski industriji.

Hyundai v zadnjih letih neprestano raste, tako po številu modelov vozil kot tudi po obsegu proizvodnje. Veliko vlaga v razvoj modelov, tehnologije, varovanje okolja in iskanje novih tržišč. Pri Hyundai Motor Company-u pa se zavedajo tudi pomena evropskega trga, kar dokazuje nov razvojno-oblikovalski center, ki so ga odprli 8. septembra 2003 v bližini Frankfurta, z željo, da bi se čim bolj približali potrebam in željam evropskih kupcev.

Cilji in vizije

Hyundai je s spoštljivimi tržnimi deleži prisoten praktično na vseh svetovnih trgih, saj svoja vozila izvaža že v 190 držav.

Hyundai Motor Company je v novo tisočletje vstopil z novim ciljem in novo vizijo – postati eden izmed prvih petih proizvajalcev vozil na svetu, tako količinsko kot tudi po kvaliteti. Zadnja raziskava o kakovosti vozil, ki jo je pripravilo podjetje J.D.Power je pokazala, da Hyundai svoj zastavljeni cilj že danes uspešno dosega.

Rezultati raziskave, kjer so merili kakovost vozil, so Hyundai uvrstili pred ameriške in tudi pred evropske proizvajalce vozil. Hyundai je v primerjavi z letom 1998 rezultat izboljšal za 57%, kar je izjemen uspeh in dokaz trdega dela.

Nova Hyundaieva razvojna politika in strateška usmeritev je glokalizacija, ki pomeni: razmišljaj globalno in deluj lokalno. S takšno politiko se želeli Hyundai približati vsakemu trgu posebej in ugoditi željam in potrebam različnih kupcev.

Okoljevarstveni HYUNDAI

Hyundai Motor Company še posebej v zadnjem času veliko vlaga v razvoj čistih in okolju prijaznih vozil in tako vedno več pozornosti posveča ohranjanju čistega okolja. V razvoj čistejših in okolju bolj prijaznih vozil je Hyundai do leta 2008 vložil 47 milijonov ameriških dolarjev s ciljem, da do leta 2010 postane ena izmed vodilnih okoljevarstvanih znamk v avtomobilski industriji. Hyundai Motor Company je z ameriškim ministrstvom za energetiko sklenil 5-letno pogodbo za razvoj avtomobilov s pogonom na gorilne celice.

Hyundai Motor Company (eden izmed sponzorjev OI v Atenah) je na olimpijskih igrah v Atenah z vozilom Santa Fe na električni pogon, na in ob prizoriščih, promoviral visoko stopnjo tehnologije in okoljske ozaveščenosti znamke Hyundai.

Šport

Hyundai Motor Company je do sedaj kot glavni sponzor prisostvoval že na mnogih nogometnih prvenstvih. Velika odmevnost, ki jo je Hyundai Motor Company doživel že na svetovnem nogometnem prvenstvu v Koreji in na Japonskem v letu 2002 je botrovala odločitvi za obnovitev partnerskega sodelovanja z Mednarodno nogometno zvezo (FIFA) o avtomobilskem sponzorstvu na svetovnem nogometnem prvenstvu v Nemčiji leta 2006.

Ta dogovor Hyundaiu med leti 2003 in 2006 omogoča sodelovanje še na devetih velikih prireditvah, katerih organizator je Mednarodna nogometna zveza - FIFA. Hyundai Motor Company je bil kot eden izmed glavnih sponzorjev prisoten na olimpijskih igrah v Atenah in na nogometnem evropskem prvenstvu na Portugalskem. Hyundai Motor Company in Mednarodna nogometna zveza - FIFA imata podpisala sporazum za nadaljno sodelovanje, in sicer za obdobje do leta 2012.

 
 

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih.

Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.

Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.

Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki jih prejemate.

Shrani nastavitve