Nov mejnik za Hyundai: več kot 1 milijon prodanih vozil B-segmenta v Evropi
-
12. februar 2016
Hyundai je v Evropi dosegel nov mejnik. V najbolj priljubljeni kategoriji vozil med evropskimi potrošniki, B-segmentu, je prodal več kot milijon vozil. Zasluge za velik uspeh je pripisati priljubljenosti i20 nove generacije.
Družba je dosegla pomemben mejnik ravno v času, ko se bo družini i20 pridružil nov, tretji član i20 Active in bo predstavljen nov 1,0-litrski T-GDI motor. Obe novosti bosta še povečali priljubljenost i20 nove generacije.
Vse od predstavitve Getza, leta 2002, je Hyundai z dostopnimi, visoko kakovostnimi in dobro opremljenimi vozili v Evropi gradil svojo prepoznavnost in ugled. Leta 2008 je Getza uspešno nasledil i20 prve generacije, ki je naznanil novo Hyundaijevo usmeritev, saj je bil zasnovan, razvit in izdelan v Evropi za evropski trg. S prihodom nove, druge generacije i20, se je njegova priljubljenost še povečala, saj je ponujal prefinjeno obliko, kakovostno notranjost z veliko prostora in udobje avtomobilov višjega razreda. Prejel je številna priznanja, med drugim tudi prestižno Auto Bildovo nagrado Zlati volan ter nagradi za dizajn - Red Dot in iF Design.
Z več kot 500.000 prodanimi vozili v Evropi, sta dve generaciji i20 popeljali Hyundaijevo prodajo v B-segmentu na nov nivo in štetje prodaje v sedemmestnih številkah.