Hyundai bo na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil najnovejše modele, ki bodo na pot pospremili tudi novo strategijo blagovne znamke
-
16. februar 2011
Hyundai bo na Avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil dva nova serijska modela ter najnovejše konceptno vozilo. Vsi trije novinci pomenijo novo obdobje za Hyundai in sovpadajo z novim sloganom blagovne znamke "New Thinking. New Possibilities.".
Svetovno premiero bo v Ženevi doživel popolnoma nov Hyundaijev predstavnik D razreda - i40. Z i40, ki je zasnovan in oblikovan v Hyundaijevem evropskem R&D centru v nemškem Russelsheimu, se bo Hyundai predstavil z novo usmeritvijo "moderen premium", ki prinaša tradicionalno kakovost združeno z napredno tehnologijo po dostopnih cenah. Razvoj blagovne znamke je viden tudi v izjemni estetiki, ki se izraža z inovativnim in privlačnim zunanjim dizajnom ter prostorno in razkošno notranjostjo.
Evropskemu občinstvu bo prvič predstavljen tudi Veloster. Gre za Hyundaijev revolucionarno oblikovan trivratni kupe, ki združuje športen dizajn, praktičnost in vrhunsko tehnologijo ter najnižje emisije CO2 v razredu, ki znašajo le 132 g/km.
Obema serijskima voziloma, ki ju na tržišču pričakujemo v kratkem, se bo na odru pridružit tudi najnovejši Hyundaijev konceptni avto - Curb.