HYUNDAIJEVIH TOP 20

Preverite ekskluzivno ponudbo najbolj vročih 20 avtomobilov... Preberi več

 
Zapri
 

Intrado - Hyundaijeva študija, ki nakazuje smernice novega crossoverja B-segmenta

  • Intrado - Hyundaijeva študija, ki nakazuje smernice novega crossoverja B-segmenta

    25. februar 2014

    Hyundai bo javnosti premierno pokazal študijo Intrado na letošnjem ženevskem avtosalonu. Odziv na koncept bo zagotovo pokazatelj kaj potrošniki pričakujejo od svojih vozil v bližnji prihodnosti: preprosto uporabo, interaktivnost in prilagodljivost aktivnemu življenjskemu slogu.

    Navdih za študijo Intrado so pri Hyundaiju dobili pri zrakoplovu. Tako ime kot napredni in lahki materiali, nove tehnologije, logične rešitve in učinkovitost so povzete po tej inspiraciji.
    Zunanjost Intrada predstavlja nadgradnjo že poznanega Hyundaijevega oblikovalskega jezika »Fluidic sculpture«. Prepoznavna oblika se ponaša z aerodinamično učinkovitostjo in minimalističnim pristopom do detajlov. Karoserija je izdelana iz naprednega ultralahkega jekla, ki prihaja iz Hyundaijeve jeklarne.

    Notranjost Intrada definira poudarek na uporabnosti in prilagodljivosti. Posebna pozornost je namenjena uporabi naprednih materialov in funkcionalni lepoti, ki je značilna za visokokakovostna gorska kolesa. Tako je, na primer, okvir varnostne kletke izdelan iz karbonskih vlaken in ob odprtju katerihkoli vrat oziroma prtljažnika je mogoče videti njegovo zgradbo. Komponente, ki so običajno očem skrite, so torej pri Intradu poudarjene.

    Super lahka konstrukcija koncepta dokazuje Hyundaijevo vizijo proizvodnje lažjih in zmogljivih avtomobilov, ki so obenem enostavni za popravilo. Osrednji okvir je zgrajen iz karbona, ki zaradi svoje prilagodljivosti zagotavlja izjemno trdnost in togost celotne karoserije. V kombinaciji z zmečkljivimi conami iz lahkega jekla povečuje varnost v primeru trka in zmanjšuje čas popravila vozila.

    Intrada poganja pogonski sklop na gorivne celice nove generacije, ki uporablja Li-ionsko 36 kWh baterijo. Napolnjen je v le nekaj minutah, z dosegom do 600 kilometrov, v zrak pa oddaja samo vodo. Poleg izboljšane zmogljivosti in večjega dosega Intrado obljublja izjemno odzivnost in vozno dinamiko, zahvaljujoč manjši teži in boljši učinkovitosti novega pogonskega sklopa.

    Intrado je prvi Hyundai razvit pod vodstvom Petra Schreyerja. Zasnovan in razvit je v Hyundaijevem evropskem tehničnem centru v nemškem Russelsheimu pod kodnim imenom HED-9 (Hyundai Evropa Design – deveti evropski koncept).

     
     
 

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih.

Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.

Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.

Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki jih prejemate.

Shrani nastavitve