i40 - Hyundaijev nov paradni konj
-
22. december 2010
Hyundai je naznanil, da bo njegov novi predstavnik D-segmenta v Evropi slišal na ime i40, s katerim bodo nadaljevali uspešen prodor blagovne znamke na evropsko tržišče. i40 je bil zasnovan in razvit za evropski trg v Hyundaijevem oblikovalskem centru v nemškem Ruselsheimu. Svetovno premiero bo doživel na ženevskem avtomobilskem salonu, marca 2011. Najprej bo na ceste zapeljala kombijevska različica.
V drugi polovici 2011 pa bodo predstavili tudi limuzinsko različico. Pri Hyundaiju ne skrivajo pričakovanj, da želijo z i40 osvojiti tudi kupce drugih blagovnih znamk. i40 namreč odlično združuje uporabnost, zmogljivost, učinkovitost in slog.
To so elementi, ki so v zadnjih letih postali temeljne vrednote razvoja Hyundaija v Evropi. Novi i40 se bo ponašal z najnovejšimi dosežki na področju okoljskih tehnologij, razvitih v okviru Hyundaijevega Blue DriveTM eko-programa. Tudi vgrajeni pogonski agregati bodo, glede na učinkovitost in ekonomičnost ter nizko količino izpusta CO2 v okolje, vodilni v razredu.