Svetovna premiera Hyundai i40 na avtomobilskem salonu v Ženevi
-
28. februar 2011
Hyundai je pred premiero na avtomobilskem salonu v Ženevi razkril prve fotografije novega i40. Novinec prihaja na evropsko tržišče ravno v času, ko Hyundai predstavlja nov slogan blagovne znamke "New Thinking. New Possibilities.". i40 tako odraža novo Hyundaijevo usmeritev "modern premium", ki je zaveza, da bo premium kakovost in napredna tehnologija dostopna prav vsem.
i40 je prvo Hyundaijevo vozilo D segmenta, ki je zasnovano in oblikovano posebej za evropsko tržišče ter z vgrajenimi pogonskimi sklopi, opremo in tehnologijami v popolnosti ustreza evropskim kupcem. Najprej bo i40 zapeljal na ceste v karavanski različici. Kasneje letos pa bo predstavljena tudi limuzinska izvedenka.
i40 je vozilo, ki z oblikovnimi potezami sledi Hyundaijevemu oblikovalskemu jeziku "fluidic sculpture". S svojimi dizajnom postavlja nova merila in uteleša dovršenost v sleherni potezi.
Skladno z zavezo, da bodo Hyundaijevi premium izdelki dostopni vsakomur, i40 ponuja tudi vrhunsko raven standardne opreme. Mednjo sodi novost v segmentu, ki zajema ogrevane sedeže s preklopljivimi naslonjali spredaj in zadaj, ogrevan volanski obroč in aktivni sistem "de-mist", ki samodejno zazna vlago na vetrobranskem steklu ter ga očisti.
Usmeritev "modern premium" se kaže tudi v izbiri učinkovitih motornih sklopov. i40 bo tako na voljo z 1,7-litrskim dizelskim agregatom, ki se ponaša z izjemno učinkovitostjo in ekonomičnostjo, saj v okolje izpusti le 113 g/km škodljivih plinov.
Celovit paket, ki ga ponuja i40, bo zaokrožen s Hyundaijevim revolucionarnim petletnim jamstvom, ki zajema 5 let splošnega jamstva na vozilo brez omejitve prevoženih kilometrov, 5 let Hyundai asistence na cesti in 5 let brezplačnih letnih preventivnih pregledov.