HYUNDAIJEVIH TOP 20

Preverite ekskluzivno ponudbo najbolj vročih 20 avtomobilov... Preberi več

 
Zapri
 

Vrednost blagovne znamke dosegla nov mejnik

  • Vrednost blagovne znamke dosegla nov mejnik

    12. november 2013

    Vrednost blagovne znamke Hyundai je v primerjavi z lanskim letom narasla za 20,5 odstotkov na 9 milijard ameriških dolarjev. O tem priča tudi najnovejše poročilo analitske hiše Interbrand, ki ugotavlja, katere blagovne znamke so najbolj vredne ter koliko so vredne in jih uvršča na seznam Najboljših 100 globalnih znamk.

     
     
 

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih.

Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.

Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.

Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki jih prejemate.

Shrani nastavitve