Hyundai znova prepoznan kot ena najboljših blagovnih znamk na svetu
-
28. september 2017
Po najnovejši raziskavi, ki jo je izvedla globalna agencija Interbrand, Hyundai že tretje leto zapored ohranja svoj položaj med 40-imi najbolj cenjenimi svetovnimi blagovnimi znamkami.
Hyundai je zadržal izjemno 35. mesto. med najvrednejšimi blagovnimi znamka na svetu, medtem ko se je med avtomobilskimi blagovnimi znamkami uvrstil na odlično 6. mesto. Navkljub težkim razmeram na številnih svetovnih trgih se je vrednost blagovne znamke povečala za 13,2 milijarde USD, kar je za 5,1% več kot leto prej.
Raziskava »Best Global Brands« je letno poročilo podjetja Interbrand o najbolj cenjenih blagovnih znamkah na svetu. Interbrand se v okviru svoje metode osredotoča na tekoče naložbe in upravljanje blagovne znamke kot poslovnega sredstva, pri tem pa upošteva finančno uspešnost, vlogo blagovne znamke v postopku odločanja o nakupu in moč blagovne znamke.