Autobinck Ljubljana d.o.o.

Podjetje Autobinck Ljubljana d.o.o., ki se nahaja na Brnčičevi ulici 45 v Črnučah, je bilo ustanovljeno leta 2008vendar pričetek delovanja na področju prodaje in servisiranja sega v leto 2003, ko je bil odprt nov sodobni prodajno servisni center.

Našim strankam ponujamo tako nova vozila Hyundai, kot rabljena vozila vseh blagovnih znamk, servisne storitve, kleparska in ličarska popravila, hladno ravnanje poškodb toče...

Autobinck Ljubljana d.o.o. je bil v letu 2011 sprejet tudi v Hyundai Frontier Dealer Club, kamor so sprejeti le najboljši pooblaščeni zastopniki.

Naziv podjetja: Autobinck Ljubljana d.o.o.
Naslov: Brnčičeva 45, Ljubljana - Črnuče, 1231 Ljubljana
Telefon: 01 530 77 60 (servis), 01 530 77 56, 01 530 77 58
Telefaks: 01 530 77 55
E-mail: salon@hyundai.si
Splet: http://www.autobinck-ljubljana.si/

Delovni čas
Salon
pon. - pet.: 8h - 18h
sob.: 9h - 13h
prazniki: zaprto

V SOBOTO 9.9.2017 BO SALON ZARADI PRENOVE ZAPRT.


Servis
pon. - pet.: 7h - 17h (sprejem in izdaja vozil)
pon. - pet.: 8h - 16h (delavnica)



Ponudba vozil

Aktualne novice iz Hyundaia

  • 100 električnih Hyundai IONIQ-ov za “car sharing”

    19. oktober 2017

    Hyundai je v Amsterdamu začel s svojim prvim projektom souporabe avtomobilov (car sharing). Zagotovil je 100 električnih IONIQ-ov in s tem razširil ponudbo souporabe avtomobilov za državljane in obiskovalce Amsterdama. Obenem pa, v skladu s svojo strategijo trajnostnega razvoja za čistejšo prihodnost, Hyundai pomaga mestni vladi Amsterdama doseči zaveze k boljši kakovosti zraka v nizozemski prestolnici, saj se električčni IONIQ vozi povsem brez emisij.

    Preberi več
     
  • Hyundai znova prepoznan kot ena najboljših blagovnih znamk na svetu

    28. september 2017

    Po najnovejši raziskavi, ki jo je izvedla globalna agencija Interbrand, Hyundai že tretje leto zapored ohranja svoj položaj med 40-imi najbolj cenjenimi svetovnimi blagovnimi znamkami.

    Hyundai je zadržal izjemno 35. mesto. med najvrednejšimi blagovnimi znamka na svetu, medtem ko se je med avtomobilskimi blagovnimi znamkami uvrstil na odlično 6. mesto. Navkljub težkim razmeram na številnih svetovnih trgih se je vrednost blagovne znamke povečala za 13,2 milijarde USD, kar je za 5,1%...

    Preberi več
     
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.